
Wydanie zezwolenia na wykreślenie hipoteki przymusowej zabezpieczającej należności Gminy Miasto Złotów
Wydanie zezwolenia na wykreślenie hipoteki przymusowej zabezpieczającej należności Gminy Miasto Złotów | |
Urząd Miejski w Złotowie al. Piasta 1 77-400 Złotów |
Sprawa prowadzona przez Referat Finansów i Budżetu Karta usług nr FN-KP-03 |
1. PODSTAWA PRAWNA
• Ustawa z dnia 06 lipca 1982 r. - o księgach wieczystych i hipotece (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 2204)
• Ustawa z dnia 29 sierpnia 1997. ordynacja podatkowa (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1325)
• Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 1000)
2. WYMAGANE DOKUMENTY
• wniosek o wydanie zezwolenia
• dowód wniesienia opłaty skarbowej
3. OPŁATY
82 zł opłata skarbowa
4. MIEJSCE ZŁOŻENIA DOKUMENTÓW
Sekretariat Urzędu Miejskiego w Złotowie
al. Piasta 1, 77 – 400 Złotów
pokój 13, parter
5. OSOBA DO KONTAKTU
Wiesława Kubala, tel. 67 263 26 40 wew. 26, e-mail: w.kubala@zlotow.pl
6. SPOSÓB I TERMIN ZAŁATWIENIA
30 dni od daty wpływu do sekretariatu urzędu, sprawa kończy się wydaniem zezwolenia, bądź odmową jego wydania w przypadku istnienia nieuiszczonych należności wobec Gminy Miasto Złotów.
Termin załatwienia: 30 dni
7. TRYB ODWOŁAWCZY
Nie przysługuje.
8. INFORMACJE DODATKOWE
9. WZORY WNIOSKÓW
Pobierz wzór wniosku o wydanie zezwolenia w wersji doc.
Pobierz wzór wniosku o wydanie zezwolenia w wersji pdf.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Załączniki
Metadane
Źródło informacji: | Aleksandra Zachęć |
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | Aleksandra Zachęć |
Data wprowadzenia: | 2020-08-17 11:40:08 |
Opublikował: | Aleksandra Zachęć |
Data publikacji: | 2020-08-17 14:28:24 |
Ostatnia zmiana: | 2020-11-27 10:08:18 |
Ilość wyświetleń: | 254 |