
Umorzenie, rozłożenie na raty bądź odroczenie terminu płatności w podatkach dla osób prowadzących działalnośc gospodarczą - przedsiębiorców
Umorzenie, rozłożenie na raty bądź odroczenie terminu płatności w podatkach dla osób prowadzących działalność gospodarczą - przedsiębiorców | |
Urząd Miejski w Złotowie al. Piasta 1 77-400 Złotów |
Sprawa prowadzona przez Referat Finansów i Budżetu Karta usług nr FN-PO_07 |
1. PODSTAWA PRAWNA
Ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 1325 ze zm.)
2. WYMAGANE DOKUMENTY
1/ Wniosek o umorzenie lub odroczenie bądź rozłożenie podatku na raty przedsiębiorcy,
2/ oświadczenie o stanie majątkowym podatnika oraz osób pozostających w wspólnym
gospodarstwie domowym
3/ oświadczenie o nieruchomościach i prawach majątkowych, które mogą być przedmiotem hipoteki przymusowej i rzeczach ruchomych oraz zbywalnych prawach majątkowych, które mogą być przedmiotem zastawu skarbowego (ORD-HZ)
4/ dokumenty przedstawiające bieżącą sytuację gospodarczą oraz finansową – sprawozdanie finansowe za bieżący okres rozliczeniowy
5/ inne dokumenty potwierdzające fakty przytoczone we wniosku
6/ rozliczenie dochodów za rok poprzedzający datę złożenia wniosku (PIT 36)
7/ dołączenie do wniosku, zgodnie z wymogami art. 37 ust. 1 ustawy z dnia 30 kwietnia 2004r. o postępowaniu dotyczącym pomocy publicznej, wszystkich zaświadczeń o pomocy, jaką otrzymał w okresie ostatnich 3 lat poprzedzających dzień wystąpienia z wnioskiem o udzielenie pomocy
8/ szczegółowe uzasadnienie wniosku
3. OPŁATY
Brak.
4. MIEJSCE ZŁOŻENIA DOKUMENTÓW
Sekretariat Urzędu Miejskiego w Złotowie
al. Piasta 1, 77 – 400 Złotów
pokój 13, parter
po uprzednim sprawdzeniu kompletności i poprawności składanych dokumentów w pokoju nr 29, I piętro w godz.:
od 8:00 do 16:00 - w poniedziałek,
od 8:00 do 14:00 - od wtorku do piątku.
5. OSOBA DO KONTAKTU
Iwona Małach, tel. 67 263 26 40 wew. 26, e-mail: i.malach@zlotow.pl
6. SPOSÓB I TERMIN ZAŁATWIENIA
Sprawa kończy się wydaniem decyzji administracyjnej.
Termin załatwienia:
• niezwłocznie – sprawy, które mogą być rozpatrzone w oparciu o dowody przedstawione przez stronę łącznie z żądaniem wszczęcia postępowania lub w oparciu o fakty i dowody powszechnie znane z urzędu organowi, przed którym toczy się postępowanie, bądź możliwe do ustalenia na podstawie danych, którymi rozporządza ten organ.
• w ciągu miesiąca od dnia wszczęcia postępowania – sprawy wymagające przeprowadzenia postępowania wyjaśniającego.
• w ciągu dwóch miesięcy od dnia wszczęcia postępowania – sprawy szczególnie skomplikowane.
7. TRYB ODWOŁAWCZY
Odwołanie wnosi się za pośrednictwem Burmistrza Miasta Złotowa do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Pile, w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji.
8. INFORMACJE DODATKOWE
Przed złożeniem dokumentów w sekretariacie należy zgłosić się do pokoju 29, I pietro w celu ich weryfikacji.
9. WZORY WNIOSKÓW
Brak wzoru wniosku.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Załączniki
Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych_umożenie, rozłożenie na raty_podatek od nieruchomości (268.3kB) | ![]() |
![]() |
Metadane
Źródło informacji: | Aleksandra Zachęć |
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | Aleksandra Zachęć |
Data wprowadzenia: | 2020-08-13 08:15:16 |
Opublikował: | Aleksandra Zachęć |
Data publikacji: | 2020-08-13 09:22:05 |
Ostatnia zmiana: | 2020-11-27 10:06:53 |
Ilość wyświetleń: | 279 |