Kolorowy pasek
Godło, Herb, Logo
Logo Biuletyn Informacji Publicznej

Biuletyn Informacji Publicznej
Urząd Miejski w Złotowie

Kolorowy pasek

Przetarg nieograniczony - przebudowa dróg gminnych: ul. Grudzińskich wraz z mostem, części ulic: Zamkowej i Dworu Złotowskiego w Złotowie.

Zamawiający:
Gmina Miasto Złotów, z siedzibą w Urzędzie Miejskim w Złotowie, al. Piasta 1, 77-400 Złotów

Tytuł przetargu:
„Przebudowa dróg gminnych: ul. Grudzińskich wraz z mostem, części ulic: Zamkowej i Dworu Złotowskiego w Złotowie”.

CPV:
45.23.32.23-8, 45.23.24.11-6, 45.23.10.00-4, 45.31.61.10-0

Tryb zamówienia:
Przetarg nieograniczony

Warunki:
O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 i spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy oraz w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, którzy spełniają warunki dotyczące:

a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
b) posiadania wiedzy i doświadczenia;
c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
d) sytuacji ekonomicznej i finansowej;

Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że:
- warunki określone w pkt. b) i c) spełniają łącznie wszyscy wykonawcy, na potwierdzenie, których należy złożyć wymagane dokumenty,
- warunki określone w pkt. a) i d) spełnia każdy z wykonawców, na potwierdzenie, których należy złożyć wymagane dokumenty.

Uznanie spełnienia warunków przez wykonawcę:

1. Posiadania wiedzy i doświadczenia – opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że należycie wykonał: w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 3 zadania o podobnym charakterze, odpowiadające swoim rodzajem i wartością robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia. Zaleca się, aby przedkładane były dokumenty potwierdzające, że wykonane przez Wykonawców roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

U w a g a:
W postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego wszczynanych w okresie 12 miesięcy od dnia wejścia w życie rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013 r., poz. 231), wykonawca, w miejsce poświadczeń, o których mowa w § 1 ust. 2 pkt 1 ww. rozporządzenia, może przedkładać dokumenty potwierdzające należyte wykonanie dostaw lub usług oraz wykonanie robót budowlanych zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i ich prawidłowe ukończenie, określone w § 1 ust. 1 pkt 2 i 3 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 226, poz. 1817).

2. Dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia – opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować na czas realizacji zamówienia odpowiednio wykwalifikowanym personelem bezpośrednio zatrudnionym do wykonania zamówienia, tj.: osoba nadzorująca – wymagania: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w nieograniczonym zakresie w specjalności drogowej, specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń kanalizacyjnych, w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. W przypadku wykonawców zagranicznych dopuszcza się kwalifikacje równoważne do wymaganych zdobyte w innych państwach, uznane w myśl art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r. nr 243, poz. 1623 ze zm.).

[Przez uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie Zamawiający rozumie uprawnienia wydane na podstawie aktualnie obowiązującej ustawy Prawo budowlane (j.t. Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623, ze zm.) oraz rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2006 r. Nr 83, poz. 578, ze zm.) jak również odpowiadające im inne ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa lub odpowiednich przepisów obowiązujących na terenie kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, uznanych przez właściwy organ zgodnie z ustawą z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008 r. Nr 63, poz. 394). Podstawę do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie stanowi wpis, w drodze decyzji, do centralnego rejestru osób posiadających uprawnienia budowlane prowadzonego przez Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego, oraz - zgodnie z ustawą o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 r. Nr 5, poz. 42, ze zm.) – wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, potwierdzony zaświadczeniem wydanym przez tę izbę, z określonym w nim terminem ważności. Zamawiający wymaga, aby osoby, od których żądane są uprawnienia legitymowały się aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego, jeżeli obowiązek przynależności do takiej Izby wynika z odrębnych przepisów].

3. Znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zadania – opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

Wykonawca winien być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, tj posiadać opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty (Rozdział II).
Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z ocenianych warunków.
Opis dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający oceni zgodnie z formułą (spełnia – nie spełnia).
Nie spełnienie któregokolwiek warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.
Wykonawca składa wszystkie dokumenty w formie oryginału lub kopii poświadczonej na każdej zapisanej stronie za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela wykonawcy.

Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osób zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku.


Termin realizacji:
do dnia 30 czerwca 2014 r.

Osoba odpowiedzialna:


Miejsce składania ofert:
Urząd Miejski w Złotowie, al. Piasta 1, 77-400 Złotów, pok. nr 13 (sekretariat)

Oferty można składać do:
2014-01-31 godz: 11:00

Otwarcie ofert:
2014-01-31 godz: 11:30

Miejsce otwarcia ofert:
Urząd Miejski w Złotowie, al. Piasta 1, 77-400 Złotów, pok. nr 02 (suterena)

Kryteria wyboru:
Najniższa cena

Wadium:
Zamawiający żąda wniesienia wadium

Uwagi:
1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: 50.000,00 PLN (słownie złotych: pięćdziesiąt tysięcy 00/100).
2. Wadium może być wniesione w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. (t.j. Dz. U. z 2013 r., poz. 907 ze zmianami)


Firmy uczestniczące

Załączniki

1 str. SIWZ (242kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
SIWZ - most (331.5kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Zał._1_FORMULARZ_OFERTOWY-dane_wykonawcy.doc (36.5kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Zał._2_FORMULARZ_OFERTOWY-cena.doc (34kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Zał._3_FORMULARZ_OFERTOWY-oświadczenie.doc (35.5kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Zał._3a_FORMULARZ_OFERTOWY-oświadczenie.doc (46.5kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Zał._4_FORMULARZ_OFERTOWY-oświadczenie.doc (31.5kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Zał. nr 5 FORMULARZ_OFERTOWY-doświadczenie_zawodowe.doc (33kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Zał._6_ FORMULARZ_OFERTOWY-potencjał_kadrowy II (40.5kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Zal._ 7_WZOR UMOWY (148.5kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
8.01 Plan_orientacyjny (375.6kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
8.02 Plan_syt_stan_ist_03.2013 (8.1MB) Zapisz dokument Pokaż dokument
8.03 Inwentaryzacja_istniejacego_mostu (687.3kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
8.04 Plan_syt_stan_proj_03.2013 (5MB) Zapisz dokument Pokaż dokument
8.05 Profil_podluzny_drogi_stan_projektowany (202.9kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
8.06 Przekroje_normalne_drogi (1MB) Zapisz dokument Pokaż dokument
8.07 Widok_z_gory_projektowanego_mostu (8.2MB) Zapisz dokument Pokaż dokument
8.08 Przekroj_podluzny_projektowanego_mostu (571.1kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
8.09 Przekroj_poprzeczny_projektowanego_mostu (1.1MB) Zapisz dokument Pokaż dokument
8.10 Widok_na_sciane_czolowa_proj_mostu (893.4kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
8.11 Schemat_tyczenia_fundamentow (268.5kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
8.12 Konstrukcja_scian_czolowych (2.3MB) Zapisz dokument Pokaż dokument
8.13 Rysunek_balustrad (1.2MB) Zapisz dokument Pokaż dokument
8.14 Przekroje_poprzeczne_dojazdow_do_mostu (230.8kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
8.15 Przekroje_poprzeczne_dojazdow_do_mostu (277.6kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
8.16 Przekroje_poprzeczne_dojazdow_do_mostu (223.2kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
8.17 1.M.01.02.03 Rozbiórki i demontaże obiektów (51.5kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
8.18 2.M.11.01.01 Wykopy fundamentów-roboty ziemne (79.5kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
8.19 3.M.11.01.04 Zasypanie wykopów (63kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
8.20 4.M.11.02.01 Pale wbijane żelbetowe (85kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
8.21 5.M.11.07.01 Scianki szczelne stalowe (48kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
8.22 6.M.12.01.02 Zbrojenie betonu stalą AIIIN (91kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
8.23 7.M.13.01.00 Beton (312.5kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
8.24 8.M.13.01.04 Beton podpór i ścian C30-37) (44.5kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
8.25 9.M.13.01.08 Beton schodów i fundamentów barier C20-25 i C25-30 (39kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
8.26 10.M.13.02.02 Beton gurtów,ław i podbetonów C12-15 (B25) i poniżej. (97kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
8.27 11.M.13.03.02. Schody skarpowe (35.9kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
8.28 12.M.!4.01.10 Konstrukcje stalowe MP200 (52kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
8.29 13. M.14.02.01 Zabezp.antykorozyjne stali (87.5kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
8.30 14. M.15.01.02 Powłokowe izolacje bitumiczne (82kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
8.31 15.M.19.01.02 Bariery ochronne (74kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
8.32 16. M.19.01.04 Balustrady- poręcze mostowe. (75.5kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
8.33 17.M.20.01.04 Instalacje obce i tymczasowe. (63kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
8.34 18.M.20.01.05 Umocnienie stożków mostu i skarp nasypów (88kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
8.35 19.M.20.01.09 Sciek skarpowy pref. (49kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
8.36 20.M.20.01.12 Powierzchn. zabezp.betonu (82.5kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
8.37 21.M.20.02.06 Umocnienie dna i skarp rzeki. (54kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
8.38 22. M.20.02.07.Przełożenie tymczasowe koryta cieku. (53kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
8.39 23.M.20.03.08 Wzmoc.gruntu geotekstyliami (37kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
8.40 E.2.SST-str.tytułowa - roboty mostowe (24.5kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
8.41 Spis treści - branża mostowa (22kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
8.42 1. D-M.00.00.00 (252.5kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
8.43 10). D.19.01.01. Krawężniki i oporniki betonowe (48.5kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
8.44 2.D.01.01.01 Wytyczenie i inwentaryzacja tras i osi. (77kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
8.45 3.D.01.02.04 Rozbiórk elementów dróg (54.5kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
8.46 4.D.02.03.01 Wykonanie nasypów (160.5kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
8.47 5.D.04.01.01 Korytowanie i zagęszczanie podłożą (76.5kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
8.48 6). D.04.03.01-Oczyszczenie i skropienie podb. (71kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
8.49 7). D.04.03.02 Podbudowa tłuczn.nawierzchni (53.5kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
8.50 8). D.04.03.05 Naw.z bet.asf. (364kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
8.51 9). D.15.03.10_Nawierzchnia z kostki betonowej (78.1kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
8.52 E.1.SST-str.tytułowa - roboty drogowe (24.5kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
8.53 Spis treści - branża drogowa (21kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
8.54 Opis_techniczny_PB_2013-Zlotow (3.1MB) Zapisz dokument Pokaż dokument
9.1 OPIS TECH_BUD (57kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
9.2 Rys.4A_PLAN ZAGOSPODAROWANIA TERENU (3.1MB) Zapisz dokument Pokaż dokument
9.3 Rys.10B_PRZEKRÓJ CHODNIKA (66.3kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
10.1.1 Sytuacyjny (2.8MB) Zapisz dokument Pokaż dokument
10.1.1 Tabela_robót_ziemnych (121.7kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
10.1.2 Sytuacyjny (3.3MB) Zapisz dokument Pokaż dokument
10.1.3 Tabela_robót_ziemnych (24.6kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
10.1.4 Tabela_robót_ziemnych (20.3kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
10.1.5 Tabela_robót_ziemnych (21kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
10.2.1 Profil podłużny (119.7kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
10.2.1 Wyrównanie masą (22.8kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
10.2.2 Profil podłużny (245.2kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
10.2.3 Wyrównanie masą (24.6kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
10.2.4 Profil podłużny (107.6kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
10.2.5 Wyrównanie masą (21.5kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
10.3.1 Frezowanie (18.9kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
10.3.1 Przekroje poprzeczne (304.7kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
10.3.2 Przekroje poprzeczne (279kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
10.3.3 Frezowanie (19.3kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
10.3.4 Przekroje poprzeczne (179.7kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
10.3.5 Frezowanie (18.3kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
10.4 Przekroje_normalne (586.4kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
10.4.3 Poszerzenia (19.5kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
10.4.4 Poszerzenia (18.1kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
10.4.5 Poszerzenia (18.3kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
10.5 Szczegóły konstrukcyjne (777.6kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
10.5.1 Skarpy (18.9kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
10.5.3 Skarpy (19.7kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
10.5.4 Skarpy (18kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
10.5.5 Skarpy (18.2kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
10.6 Opis techniczny - wykonanie robót (220.6kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
10.7 Zmiana chodnika (1.1MB) Zapisz dokument  
10.8.1 Sytuacyjny (11.6MB) Zapisz dokument Pokaż dokument
10.8.2 Kanalizacja deszczowa - przyłącza (421.1kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
10.8.3 OPIS TECHNICZNY (172.2kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
10.9.1 Sytuacyjny (18.4MB) Zapisz dokument Pokaż dokument
10.9.2 Sytuacyjny (19.6MB) Zapisz dokument Pokaż dokument
10.9.3 Instalacja elektryczna (335.5kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
10.9.4 Opis techniczny (2MB) Zapisz dokument Pokaż dokument
10.10 SST-drog (1.1MB) Zapisz dokument Pokaż dokument
11.1 Objazd-Opis techniczny II (820.1kB) Zapisz dokument  
11.2 Objazd-Zestawienie znaków (1.5MB) Zapisz dokument  
11.3 Objazd-Opis techniczny I (742.1kB) Zapisz dokument  
12.1.1 Sytuacyjny (9.1MB) Zapisz dokument Pokaż dokument
12.1.2 Sytuacyjny (19.3MB) Zapisz dokument Pokaż dokument
12.2.1 Sytuacyjny (14.9MB) Zapisz dokument Pokaż dokument
12.2.2 Sytuacyjny (21.7MB) Zapisz dokument Pokaż dokument
12.3 Opis techniczny (38.5kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
12.4 Wzory ustawienia znaków (357.8kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
13.1 Kosztorys ofertowy-most (140.5kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
13.2 Przedmiar robot-most (140kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
13.3 Chodnik Grudzińskich - tabela elem. rozlicz (61.8kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
13.4 Kosztorys ofertowy - drogowy (36.7kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
13.5 Kosztorys ofertowy (16.6kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
13.6 Przedmiar robót - drogowy (49.7kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
13.7 Przedmiar robót (16.2kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU (90.4kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Uzupełnienie zapisów SIWZ (288.9kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
14.1 Czasy międzyzielone (20.6kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
14.2 Fazy ruchu (82.1kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
14.3 Fazy ruchu-rys.4 (105.7kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
14.4 FUNKCJE DETEKTORÓW (21.3kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
14.5 OT (43.8kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
14.6 Plan sytuacyjny (6.2MB) Zapisz dokument Pokaż dokument
14.7 Program sygnalizacji (93.1kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
14.8 ZESTAWIENIE GRUP SYGNALIZACYJNYCH (20.6kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Odp. na zapytania I (334kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Odp. na zapytania - II (1.2MB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Zał. 1. do pisma - rys. (3.1MB) Zapisz dokument Pokaż dokument
2.1 (181.6kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
2.2 (108.7kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
2.3 (276.6kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
2.4 (341.6kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
2.5 (310kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
2.6 (280.6kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
2.7 (318kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
2.8 (333.4kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
2.9 (141.4kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
2.10 (417.5kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
2.11 (274.6kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
2.12a (202.4kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
2.12b (296.7kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
2.13 (273.1kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
2.14 (411.6kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Zał. 3 . rys. 14 konstrukcja pala pref. 35x35x1200 (11.8MB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Zał.4. do pisma - STWiOR (71.4kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Zał. 5.1 (362.3kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Zał. 5.2 (340kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Zał. 5.3 (2MB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Zał. 5.4 (2.2MB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Zał. 5.5 (1.1MB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Odp. na zapytania - III (284.9kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Odp. na zapytania - V i VI (741.9kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Zał. nr 1 do pisma (150.5kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Odp. na zapytania - VI (329.4kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Odp. na zapytanie - VII (316.1kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Odp. na zapytania - VIII (841kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Zał. nr 1 do pisma (153kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Zawiadomienie o wyborze (522kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA (85.1kB) Zapisz dokument Pokaż dokument

Metadane

Źródło informacji:Grzegorz Bąbiński
Data utworzenia:(brak danych)
Wprowadził do systemu:Grzegorz Bąbiński
Data wprowadzenia:2014-01-08 11:37:17
Opublikował:Grzegorz Bąbiński
Data publikacji:2014-01-16 14:12:18
Ostatnia zmiana:2014-02-11 11:18:36
Ilość wyświetleń:3576

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Zamknij